Första turen ensamma

Idag kom jag till stallet vid 11 tiden,fixade alla stallsysslor och tog sedan på henne tränset i hagen och red i väg barbacka.Jag red trekanten i skritt och trav.Hon testade vid tre tillfällen och reste en aning på sig,och någon bock vart det.Men för att vara vår första tur helt ensamma,bara jag och minnah så är jag riktigt nöjd.Det gick väldigt bra idag.Det var skit härligt med solen som lyste på oss,åååh hade kunnat rida hur länge som helst.Cyklade hem sedan i vinterkläder,det var mindre kul.Nu sitter jag här kl 14.00 och ska lata mig en timme till sedan skulle jag behöva plugga på kemin,men det är ju en tidsfråga innan det blir av......aldrig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0