Filmkväll med Nataliii

Red ut i lite över en timme idag i alla gångarter.Red korta trekants vägen upp till hovbron och den längre trekantsvägen tillbaka.Hon testade ett par gånger idag och reste sig då och då,en gång väldigt högt,haha tokisen.
Men bortsett från det så gick det superduper,tog bra fattningar och var väldigt lyhörd.Vart ingen ställning eller så utan mer bara en mystur.Dagen i sig gick mycket bra faktiskt.

Nu är jag med natali,vi ska ha filmkväll.Inte skräckfilms kväll denna gång,det är ju slut på sådanna nu när jag inte ens vågar sova nere längre på mitt rum och mamma får alltid följa med och tända överallt.Så nu ska vi ha komedikväll,som är minst lika kul.Nu ska vi kolla på filmerna och äta en massa gotta.
Ha det bra så länge!

Bjuder på bilderna nedan haha,så ni får ta dom med en nypa salt! :D


















Kommentarer
Postat av: tove

åååå älskar första och sista bilden♥

2012-03-17 @ 11:20:55
Postat av: felizi

HERREGUD HUR JAG SER UT

2012-03-17 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0