Everything you do,make me wanna smile!

Idag red jag trekanten fast åt andra hållet då det stormade.Har dåligt samvete för att vi har tagit den vägen så mycket nu,men hon har iallfall fått komma ut och röra på sig varje dag.Drog av henne ute med borsten bara,det fick räcka.Hon testade inte så mycket idag,litegrann men gav sig fort.Annars var hon duktig,men godis till belöning blev det inte,inte idag.Men man kan ju inte alltid få det.(Red barbacka,men nu får det räcka för denna vecka och ett tag framåt,sadel gäller nu framöver!)
Åker bort ifrån onsdag till söndag så emma tar hand om henne då,hoppas det går bra också.Men det vet jag att det kommer! :)

Här gör Minnah ``flema ´´ som jag har satt ett kommando på! :')



Här är emma och minnah,haha töntisaaar!



Min gofia,som matte älskar mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0