.....

Sitta och prata bett m.m,hallå?
Det var inte så jag menade,men ingen tog kontakt med oss varför ska vi göra det då för då när man fick känslan att vi bara var i vägen?!
Kändes som om alla gick emot en på en gång typ.Det var inte tråkigt men mindre kul,har ju gjort roligare saker.
Men eftersom jag gick med emma och madde så tycker jag det inte vart så lyckat precis,eftersom det skulle vara en träff där man träffar massa andra.Men den som håller i det kan ju iaf göra ett försök för att få ihop gruppen.Men alla verkade ju trevliga och kunde vara sig själva.Tänkte bara att jag skulle skriva om träffen,som jag gör med allt annat och om jag inte tyckte det var speciellt kul varför ska jag skriva det för då?Det är bara min åsikt,men vad kul att ni andra hade roligt då.Att det vart en lyckad dag för er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja man tackar. SOM jag skrev, NI dissade oss och jag blir så jävla pissed off på dig nu. BARA GE DIG. Jag är trött på ditt jävla klagande.

" Men jag ville ju gå till er också, men det ville inte sandra och **** "

Fått i pm.

2012-03-10 @ 16:27:56
URL: http://unichorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0