Detta kanske du inte visste?!

Här kommer ett par sanningar om mig själv och någon om Minnah kanske! :)

*Jag tänker alltid på konsekvenserna och följderna som blir om jag gör si eller så.

*Jag kan inte gå på birsta/stan utan att köpa någonting,får panik.Det kan vara allt från en klubba till en outfit från hööks till Minnah.

*Ingen har aldrig betytt så mycker som Noppe gör för mig,han kom verkligen hela vägen in till mitt hjärta,jag har aldrig heller jagt ner så mycket tid och själ som jag gjorde på honom.

*Jag litar inte på många alls.De jag litar på om man säger så,litar jag på till 110 %.

*Jag gillar inte dricka som typ coca-cola,bara cider.

*Jag har varit beroende av energidryck,drack ca 4 redbull/powerking om dagen under ett helt sommarlov.Vart en riktig energiloppa dygnet runt.

*Jag ska ha en minigris när jag blir stor,har jag alltid drömt om.

*Jag har ett jävla temperament,det är inget att leka med.SO DON´T MESS WITH ME!

*Jag är extremt envis,är envisare än en åsna,thats bad!mamma kan få adhd på mig ibland hihihi.

*Min hund är ena månaden smal och ena månaden alldeles över fet?!

*Minnah ska jag ha föralltid.Vi är nu livskamrater,livet ut.NO MATTER WHAT!

*Noppe är min andra halva,vi är precis likadana.Reagerar lika i alla situationer,lägger märke till samma saker,gör samma saker.

*En av det bästa sakerna jag vet är bra musik,inget slår det!

*När jag blir stor vill jag ha ett stort center för hemlösa djur,blir tårögd när jag ser ett hemlöst djur,på tv eller i verkligheten.Det gör verkligen ont att se.Jag vill hjälpa stackarna,känner mig som tvungen.

*Jag har haft tre ponnysar,två b och en d-ponny.

*Minnah kostade 27.000 med försäkring m.m och jag betalade frivilligt 12.000 då jag fick det när jag opererade mig,eller för mina ärr,dock har jag kvar pengar också^^

*Jag älskar blodig oxfile,kött i allmännhet <3

*Jag har blivit psykiskt störd efter alla skräckfilmer jag sett,och jag är seriös.

*Jag tycker det är lika roligt att köra fyrhjuling som att rida,nästan iallafall!

*De hästar som stått mig nära har haft samma utseende,bruna med svart man,svans,pannlugg och haft stjärn.

*Jag har alltid viljat bli modell,tränat hemma framför spegeln och övat på att gå i klackskor HAHAHAHA.

*Jag tror jag måste skaffa glasögon och att jag är päls allergisk,precis som pappa är.

(Nu orkar jag inte skriva nå mer så detta får räcka,måste gå ut med moooooooooz också,crap!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0