Dagens DV-träff

Kan inte säga att det var värt ca 1-2 timmars väntan. Alla gruppades ihop på en gång och gick i grupper var för sig. Det var inte så att alla vad med alla och satt på typ något fik/resturang och pratade häst snack eller om allt i allmännhet utan det var lixom så oseriöst bara.Precis som dom gjorde träffen för att just ``de´´ skulle träffas. Vi satt i enskilda bord och åt till och med.Det är inget jag kommer göra om,tycker det var så flamsigt. Tänkte att ``alla är väl ändå häst människor så då är det väl lätt att prata med dem alla och hålla ihop som en stor grupp´´.Åkte dit med emma och madde och vi var som en grupp,vi växlande nått ord kanske med Melina och Ellinor och det kändes som dom också hade samma tankar kring vad vi skulle göra m.m som oss,de andra tyckte jag mest flamsade runt och inte brydde sig så mycket vad andra sa och tyckte vi skulle göra.Dock är man ju själv så rädd för att göra bort sig och bli dömd och få massa ord kastad på sig så man vågar ju inte prata med folk heller.Men med Melina och Ellinor tyckte jag att det kändes mest avslappnat med,de dömer lixom inte en utan dom är faktiskt riktigt trevliga och snälla :) Är riktigt besviken faktiskt,kändes som slöseri med tid.Hade kunnat varit hos min älskade häst eller gjort något kul iallafall...

Kommentarer
Postat av: Petra

det man ju glad av att höra.

Tyckte du det var meningen att vi skulle sitta i en ring och diskutera John Withakers bett eller?

Vi var där för att ha kul, och det hade vi, men ni gick inte ens fram och sa hej, så jag tycker ni inte ska klaga på oss att vi var oseriösa när vi bara gjorde det vi kom för

-ha kul.

Tack&hej leverpastej!

2012-03-09 @ 21:09:30
URL: http://fotomani.blogg.se/
Postat av: Maja Hansson

Ja sånt där blir man ju glad över att höra. NI dissade oss och VI hade skrivit att vi skulle gå runt på birsta city och flumma. INTE MIN ELLER NÅN ANNANS IDE ÄN EMMAS. Det var inte meningen att vi skulle sitta och prata "sofistikerat och lungt" utan det var meningen att vi skulle flamsa runt lite. Dålig stil av dig att skriva såhär. Vi tog illa upp nu. tack.

2012-03-09 @ 21:11:11
URL: http://unichorse.blogg.se/
Postat av: Ida

hur moget är det på en skala att skriva sådär? man tar faktiskt illa upp. och flamsade vi runt? herregud, ni stod bara där, sa hej, och gick? ni följde ju inte ens med oss vilket jag trodde ni skulle göra? och ni kunde ju ha sagt någonting istället för att stå och glo.

jag hade skitkul iaf, ni får väl skylla er själva om ni inte va med, herregud.

2012-03-09 @ 21:17:46
URL: http://idaastrombergh.devote.se/
Postat av: matilda

Förlåt menar absolut inget illa nu. Men ni tittade ju knappt på oss, hur hade ni då tänkt att vi ens skulle veta att ni ville ha kontakt med oss?

Petra, ida och anna bor jag ju nästan bredvid så varför skulle jag ordna en dv träff för att få träffa dem? x)

Träffen var ju för att få träffa andra från dayviews, sen om man åker dit är det väll ens eget val att prata med andra eller inte.

2012-03-09 @ 22:06:18
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0