AP HUVUDET SANDRA

Jag skulle ha gått och lagt mig 21.00 då jag har hållt på att somna hela dagen,har varit helt slut.Som jag alltid är nu men såklart så har jag suttit och drygat framför datorn en timme till nu,så nu fasen ska jag sova vare sig jag kan eller inte kan,vill eller inte vill.Orkar inte gå upp på morgonen annars.Detta kommer sluta med att jag sitter här i en eller två timmar till.Jag är så hfdsalhfpahfsnfahfnaksb tjurig,ska bara tjura på och vara vaken fast jag inte har en vettig anledning till att vara det.Är tjurigare än en ko,då är det illa.Men sant är det ju,tyvärr......... Godnatt,nu ska jag sussaaaaaaaaaa!....................................Eller inte........................ Åt helvete med mig själv är allt jag säger,åt helvete,med allt.Framför allt skolan,f*ck off bara. Jag är irriterad om ni inte märkte det,apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hihihihihi -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0