And i know your pain is the same

Igår red jag på långritt med två andra.Red hov-kvarsätt,skrittade bara.Tog 2 timmar prick :D
När en av de andra fjantade sig så var det jag och Minnah som visade vart torpet skulle stå :D
Hon var extremt duktig idag,det gick skitbra verkligen!
Hon var lugn,avslappnad och jätte nyfiken,super glad och super frammåt passar in på henne.
Tror vi börjar finna varanndra en aning  :')

Idag red jag en kortis,barbacka med bettlösa tränset.Red vid ca 18.00,hade hunnit blivit mörkt dock :(
Hon testade på vid några tillfällen men insåg efter ett tag att det var är någon ide,så hon gav sig efter ett tag.
Men bortser vi från det tycker jag hon var riktigt lugn och avslappnad idag,väldigt lyhörd så jag behåller nog detta träns men kommer även införskaffa mig ett hack till helgen,var meningen denna men det blev inte så.Tycker det är viktigt att variera,mellan olika bett och bettlöst.

Nej nu ska jag mysa på framför vid datorn med massa gotta tills oves kontor börjar,då kollar jag på det sen ska jag gå och lägga mig.Såg på film till 5 inatt och somnade 6 sedan vaknade jag 9 satt jag är skapligt trött kan man säga ;)
Men sedan får vi ju se om det går vägen också....

Köpte mina drömskor igår,älskar dom<333333333
Även två ridtröjor idag,eller en var en kofta.Köpte båda två för 20 kr,billigt eller vad?
Dom var alldeles nya också :D
Aja,hejdå på er! =)

Kommentarer
Postat av: Natali

2012-03-04 @ 21:48:23
Postat av: Natali

Vilken tur att hon funkade bra på det :D

2012-03-04 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0