Visste du att...

*Jag använder en värmekudde som smärtstillande för ryggen,and it works

*Jag klipper mina naglar minst 1 gång i veckan,får typ panik om mina naglar är långa.

*Varje söndag har jag sjukt svårt att somna,så har det varit enda sedan jag var liten.Ligger vaken hela natten och tänker typ

*Jag vill färga rosa/lila dipdye men vågar ju intäää

*Har jag en häst/ponny som hoppar så är det inga problem,men har jag en ponny som exempelvis Minnah så är det inte fritt fram för mig.Då blir jag nervös,efter alla liknande hästar jag hoppat så har det satt sina spår ^^

*Jag går in i perioder då jag knappt äter någonting,tanken på mat får mig att vilja spy

*Jag kan gå från glad till förbannad av att en person gör en störade sak

*Dryga männiksor,allmänt sega avskyr jag.Typ när det tar en evighet att bara sätta på sig skorna.

*Något jag inte heller gillar är kontrollerade personer,visst de ska ha kontroll över sig själva men när de börjar ta kontrollen över andra så spårar det ur för mig.

*Jag vill att min blogg ska bli stoooor,men det kommer bara förbli en dröm.Det kommer aldrig hända.

*Jag har ångest över att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor

*Jag har socialfobi,jag gillar inte när det är folk omkring mig eller tillexempel typ i matsalen när man ska äta lunch på skolan.Jag håller mig gärna undan.

*Jag önskar att jag hade värsta bra självförtroendet

*Det finns inget som kan göra mig argare än när Mamma väcker mig på morgonen när det är skola,hennes ton som hon pratar med,ååh herregud.Eller jo,när Emma eller Madde spelar upp en hemsk låt på morgonen kan jag också bli rasande.Blir arg av bara tanken på mammas ton och den där sjukt irriterande låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0