Underbar promenad med underbar ponny

Mamma och jag slängde in Bamse i bilen och drog oss mot kvarsätt,till M.
Hämtade grimman och långrepet och tog med henne direkt ut på en promenad.Gick runt Rosas hagar och trekanten,var ute kanske 40 min.Minnah var helt underbar idag,och jag var på så otroligt bra humör.Det gick som en dans på rosor.
Tränade lite smått efter vägen,hade lite undemanding time här och där.Åh herregud vilken toppen tur det var.När vi kom hem fixade jag alla stallsysslor medans mamma borstade M i hagen.Hon fick ha på sig sin nya flughuva sen också,mamma skulle även åka och köpa ett insektstäcke/exemtäcke åt henne tills i sommar då hon ska gå på bete.
Hon åt ingenting idag,bara när vi kom hem och jag sa varsegod.Då fick hon käka lite hemma på gården.
Åh,älskar livet just nu alltså.Känner på mig att denna sommar kommer bli så j*vla grym.Can´t wait!



Haha,fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0