Tränade på ''Hoven'' på kvällskvisten

Hade verkligen ingenting att göra så jag gick ut och satte mig på cyklen och trampade mig mot stallet,efter ca 10 min var jag där.Hackade upp ett par morötter,tog med mig en pekpinne och gick ut till hagen.
 
Minnah följde med mig ner i hagen där vi tränade på ''Hoven''.Det gick superbra och hon förstod mitt kommando kanonbra.Så fortsätter vi att träna imorgon så sitter det nog.När hon kan det som handen i handsken så kanske vi försöker oss på spansk skritt.Bad henne att känna lite lätt på buga bara,det gick bra för att vara första gången.Flyttade lite bak och framdel då och då.Jag vet inte hur många pussar jag fick,hihi goproppen min.Sedan stod jag och myste med henne.Jag var nog där och tränade och gosade i 25 min.Sedan gick jag in i stallet,packade ner allt som behövde smörjas och tog med mig det på cykeln hem.
Vips,så var jag hemma och då smörjde jag upp allt på en gång.När jag var klar med det hoppade jag in i duschen.
 
Imorgon så tror jag att det blir en powerwalk för hand med Minnah,det blir nog Hov.Det är en längre tur som tar ca 1,5-2 h att rida.Det beror lite på vilket tempo man har.Sedan ska Minnah vila från Måndag till Fredag för hon ska vaccineras.
Det blir ett bra tillfälle att trickträna.Ska även till Stockholm i veckan och bo där på hotell.Ska shoppa en massor hihi.
 
Här får ni ett par bilder från ikväll ^^
 
 
Fina pärlan,som jag tycker om dig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0