Tidsinställda

Har än så länge gjort två st tidsinställda inlägg som kommer publiceras under denna dag.
Bland annat så kommer det en läsarfråga med olika alternativ som ni mer än gärna får svara på.
Jag ska försöka att hinna med att planera några tidsinställda tills imorgon som kan läggas upp då.
Nog med det,jag hinner inte ta Minnah idag så hon får en välförtjänt vila.Natali fixar stallet åt mig idag,tack så mycket!
Imorgon tar Mamma Minnah som tidigare sagt,skulle vara rätt bra också om hästarna gick ute inatt så slipper mamma mocka,jag tycker inte hon mockar så bra,haha xD
Är noga med det där ja,att det ska vara tipptopp när hästarna kommer in i deras boxar.Det måste ju vara snyggt ^^
Dom ska lixom tas hand om som stjärnor,inte som porslinsglas men ja,ni fattar nog!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0