Skriver av mig

Nu måste jag få skriva av mig,det får bli hur långt eller kort som helst.
Jag måste få ur mig alla dessa tankar.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är fullkommligt less på att inte räcka till.
Bara för att jag anser att man kan ha kul utan att dricka osv så ska jag väl inte behöva bli kallad tönt,tråkmåns m.m.
Mina meningar blir aldrig besvarade,kanske med ett ok,kbry,öh okej,mm.
Men alla andras meningar blir besvarade,på ett positivt sätt.
Jag blir bara besvarad negativt,eller på ett snäsande sätt.
Jag vill inte säga saker längre.Jag kan lika gärna sluta prata.
Ju mer folk spottar på en,desto starkare brukar man bli.
Dock inte jag,isåfall är jag ett undantag.
Ju mer folk spottar,desto svagare blir jag.
Det måste vara något allvarligt fel på mig.
Folk bestämmer saker bakom ryggen på mig,ljuger för mig.
Ingen vill ha något med mig att göra.
Vad gör jag fel,varför är just jag inte som alla andra?
Slår vad om att ingen vill va med mig för jag har ryggproblem och de tycker det är bekymmersamt.
Något måste ha hänt då alla plötsligt vänder ryggen mot mig.
Jag har gett upp alla mina vänner för en person,också vänder den sin rygg mot mig.
Skiter fullständigt i vad jag har gjort för h*n.
Jag har kämpat,bokstavligt talat för att vara dig till lags.
Men märks det?
Inte för fem öre.
Alla gånger jag har vänt andra ryggen för din skull,alla gånger du har sagt att denna sommar ska bli grym på grund av att vi skulle vara med varandra.
Hur blir det med det då när du inte ens vill vara med mig längre.
Som alla andra,så har även du hittat någon bättre.
Vänt mig ryggen.

Om folk kunde förstå hur ont det gör att vara helt bortglömd.
Varför ens existera när ingen ens märker att man gör det?
Finner inget svar till varför.
Får väl nöja mig med därför,som mina ''varför'' alltid blir besvarade.

Nu kommer tårarna,som vanligt.
Jag gillar inte att vara ensam på en planet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0