Skogsmullade idag

Fixade alla stallsysslor till Minnah och Elyon.
Skrubbade sedan rent badkaret och fyllde på nytt vatten med M vid min sida.Medans badkaret fylldes så fick Minnah bli borstad.Tog därefter med mig tränset ut i hagen,hämtade henne och hoppade upp utanför.Red bort till stängselfabriken,över en åker,upp på hemliga stigen,över en äng,upp på galoppstigen och kvarsättsvägen ner.
Var ute kanske 40-50 min.Srittade endast.Det gick kanones.Filmade även när jag var ute och red,slänger upp den sedan.
Min finaste lilla loppa,åh vad jag tycker dig!



Mamma hade köpt ett exem/flugtäcke till M idag.
Lämnade in det till sömmerskan dock då det var för tight i bogen men med lite justering kommer det sitta prima.Hämtar det på lördag.
M tyckte det var irriterande,men insekterna stör henne mer.
Äsch,det där vänjer hon sig med inom kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0