Ser ni någon skillnad?

Februari



Maj



Själv ser jag en stor skillnad på Minnah,framför allt så känner jag det.Hon börjar ta instruktionerna jag ger henne utan att streta emot,hon rusar inte genom turerna utan kan faktiskt gå lungt och njuta utav dom,hon börjar komma loss mer i ridningen och jag börjar sakta men säkert hitta knapparna.Men den största skillnaden är att förut var hon spänd som en pilbåge och osäker,nu har hennes självförtroende gjort en hel omvändning uppåt och hon är säkrare och mer avslappnad för varje ridtur.Just att hon är avslappnad betyder allt för mig och att om det kommer något så kan hon lita på mig och inte fly iväg.Jag vet att Minnah har stor flyktinstinkt och då när hon kan lita på mig ändå så känns det galet bra.Hon flyr inte längre,och det älskar jag.

Det jag ska börja ta tag i nu,denna sommar är väl att bygga en massa muskler och få hon i kanon skick.Men vi har börjat klättra iallafall och hennes kondition har blivit så mycket bättre så vi är på rätt väg.Men herregud vad jag ser fram emot en massa träning nu,hon kommer bli så sjukt fin när hon är välmusklad.

Ser ni någon skillnad? :)


Kommentarer
Postat av: Natta

Stooor skillnad !:D

2012-06-01 @ 15:48:46
Postat av: emma wenner

Det är en extrem skillnad! :'D

2012-06-02 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0