Min stjärna är tillsalu

Av en ren slump idag gick jag in på hastnet.se.Kollade igenom alla annonser i västernorrland och på sista sidan,längst ner ser jag min kille ut på hastnet ännu en gång.Jag som trodde han hade fått ett hem för livet.
Men deras dotter hade tappat intresset helt.De la handpenning på honom,och han skulle bli en hoppponny.
WTF är allt jag säger.Hade inte denna familj som har han nu köpt honom hade jag ju haft honom idag.
Men nu har jag Minnah.Hon har flyttat hela livet,detta är hennes sista hem.Hon kommer alltid att vara min ponny nu,jag kommer aldrig sälja henne.Men det känns så surt.Önskar att jag hade väntat med att köpa häst,hade jag inte haft en hade jag ju kunna köpt tillbaka honom.Men jag ångrar inte att jag har Minnah,hon behövde mig.
Noppe får sig säkert en ny liten ryttare.Men visst gör det ont i mig att han måste flytta igen,nu kommer tårarna.
Gokillen,som alltid skulle få stanna hos mig.Men men,det finns ju idioter också.
Men drömmen nu är att jag skulle få ha en lösdrift här hemma så jag kunde ha båda mina pärlor.
Tipsa gärna om ni vet någon liten ryttare som letar häst,för om man får över Noppe på sin sida har man en vän för livet.Önskar att jag var rik.

Här kan ni kolla in på hans annons!
http://www.blocket.se/vasternorrland/Gotlandsruss_40579904.htm?ca=4&w=1


Kommentarer
Postat av: josse

i annonsen står de ju Boy?

2012-06-07 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0