Min stall dag i bilder

Först fixade jag hö,till Alva,Elyon och Minnis!
Därefter fixades kraftfodret till alla,även vatten
Mockade först till Alva och därefter till Minnis!
Stack ut på en tur på ponnyn min när stallsysslorna var fixade.Red med Natali och Emma ute i skogen på en bustur i alla gångarter.Drog en repa över lägdan på hemmaplan,det var superkul hihi.Minnah var duktig,så turen blev lyckad.
Det syntes att jag inte borstade Minnah idag,mina byxor var så.....rena  efter turen ;)
När vi kom hem släppte vi ut hästarna så de fick beta.
Och medans jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig skrubbade jag badkaret skinande rent och fyllde på det med nytt vatten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0