Min andra halva

En sak som jag har tänkt på är att Minnah är precis som mig.
Vi reagerar precis lika i alla situationer.
Ibland kan hon verkligen gå mig på nerverna,när hon tjurar.
Som andra blir less på mig när jag går de på nerverna med min tjurighet.
Båda är extremt envisa.
Alltså det börjar bli läskigt.
Det finns ingen som jag litar på så mycket som jag litar på henne.
Så fort jag åker bort,lämnar stallet,känner jag mig tom och svag.
Visst,det kan vara skönt att slippa åka till stallet typ sena vinterkvällar.
Jag klarar mig verkligen inte utan Minnis.Jag tror på oss 2.
Jag vet att vi kan också,med våran envishet och vilja.
Jag kan säga det tusen gånger som,jag älskar min gopropp!
 
 
I can´t live without you!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0