Läskiga drömmar

Drömmer jätteofta nu att jag blir tvingad till att välja mellan antingen Noppe eller Minnah,vilken av dom jag ska ha.
Det är ju galeeeet svårt,det går knappt att välja mellan dom.Åh,drömmer om Poppen varje natt,iaf näst intill.
Det är i drömmarna jag kommer ihåg han också,i detalj.Alla hans fuffens och småknep han hade för sig.
Jag orkar inte,jag saknar min andra halva.Jag vill ha tillbaka min lille bubbas.Jag vill inte vara utan honom,jag vill ha honom vid min sida.Jag vill träffa han,nunununu



Han är så fin min vän
Förstår vad alla menar med att ''första ponnyn betyder mest''
Jag jämför mig och han med mig och Minnah,det får jag inte
Men det går ju inte att låta bli
För studen tycker jag inte att jag och Minnah passar tillsammans alls,om jag jämför med mig och Noppe
Men en dag kanske jag och Minnah också blir som mig och Noppe,hoppas jag
Så extremt tighta

Jag kan ju inte jämföra med en ponny jag haft i över ett år med en annan ponny som jag haft i ca 4 månader,det går ju inte.

Åh,vet inte vad jag pratar om
Saknar min korviiiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0