Lååånga dagar

Igår var jag med Emma och Madde.Vi fixade efter skolan stallet,prismärkte och plockade fram all våran hästutrustning som våra förra ponnyer kunde ha.När vi var klara drog vi oss upp till ridskolan på fyrhjulingen och lastade av alla saker,åkte därefter vidare till kyrkan där jag hoppade av i väntan på att mamma skulle komma.När hon kom åkte jag hem och åt samt packade.Hon skjutsade mig sedan till Madde där vi kollade på film,sedan åkte vi fyrhjuling.Jag satt fram på fyrhjulingen och då när Madde kom i en ganska hög hastighet skulle hon lura mig så hon gjorde en snävsväng och jag flög åt helvete och skrapade upp mig och när jag väl låg där på backen körde de även över mig,knäppisarna.Det gjorde ont som satan,herregud vad ont det gjorde.Men efter ett tag kom Maddes pappa och hämtade oss och skjutsade oss till äffärn och därefter upp till ridskolan där vi prismärkte Maddes ''varor''.
Idag har vi stått och säljt våra saker,jag fick ihop ca 250-400 kr och med mig hem fick jag med ett oanvänt schabrak från Ankis som kostade i nypris ca 700,jag köpte det för 200 kr.Det var sååå snyggt.Köpte det hos några andra som sålde hästutrustning.Bytte även mitt bettlösa träns och min rumpvärmare mot en blå kingsland tröja,haha.
Fick även med mig hem 170 kr.Så jag måste ha sålt för ca 370 nånting.
Har massor med saker kvar dock,över hälften.Sålde alla fula saker,har de snygga kvar hihihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0