Känner mig....dum.

Minnah har idag vilat 6 dagar pga av hennes sår.Men ska börja skritta igång henne igen idag.Har endast gjort ''onoga'' borstningar så jag känner mig som en hemsk människa.Känner mig så fruktansvärt dum när hon inte får komma ut och röra på sig,åh.Men nu ska det borstas noga hela sommaren och hon ska få komma ut och röra på sig dagligen och göra sig av med massa energi.Men till nästa vecka så är vi nog igång igen,som vanligt.Tänkte planera in ett seriöst dressyrpass också tills då i någon snygg outfit.Så är det någonting jag behöver tills dess är det en fotograf,säg gärna till om ni är sugen att agera fotograf.I helgen ska jag gå ner till paddocken och fortsätta jobba på longeringen,men även mysa och ha kul.
Då behövs också fotograf! :)

Har förtillfället inget att skriva om eller några bilder att lägga upp,tyvärr.
Men som sagt,det kommer ^^


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag vill fota !!:D

2012-06-06 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0