Ja,jag har tråkigt!

1. är du kär? nepp

2. har du snusat? skulle aldrig falla mig in,nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? neeeej
4. har du legat i sängen brevid en kille? Jaaa
5. har du blivit slagen allvarligt? vet intäää

6. tar du droger? men NEJ
7. har du pussat en kille? haha ja
8. hatar du någon? yes
9. älskar du någon? men jaaa
10. har några av dina vänner svikit dig? ja,en efter en
11. har du djur? jaa,en hund och en häst hihi

12. har du legat bredvid en tjej i sängen? jaaa

13. hatar du dig själv? lite för mycket
14. gillar du orange? nja,sådär
15. har du nån sjukdom? nej,jag har nog bara en skruv lös thihihihi
16. har du en gris? nej,fast jag vill ha en miniiii
17. har du en plattång? OFC <3
18. har du en bror? yesbox
20. har du sjukt bra humor? den är grymmmm
21. är du brunett? nixnix
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? nej,dryyyyygt
26. tycker du om hästar? dum fråga,jag har ju ingen själv iallafall
27. har du en hund? nej det är en bjön!
28. har du skilda föräldrar? nope

29. har du gått på simskola? hell no
30. har du sagt bög till en kille? hahahaha ops!
31. har du sagt fitta till en tjej? säger det all the time så antagligen

32. har du fuskat? JA,FETT BUSIGT<3333

33. har du en tv på ditt rum? neej,är aldrig där typ
34. har du lunar? men nej,töntiiiiiigt

35 har du msn? ja,men har inte varit inne där på tusen år
36. har du en syster? nejnej
37. har du bruna ögon?  näe
38. gillar du att fota? ja om inte kameran är sämst så
39. har du sett dig själv brinna? av ilska kanske men annars nej då hade jag varit död nu,right?

40. hjälper du dina vänner? beror på
41. gillar du tacos? alltså jag har ledsnat på det

42. tycker du att du är söt? nä
43. har du dansat? det har väl varenda kotte gjort
44. har du spelat fotboll? jaa,saknar det sometimes
45.tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? jorå
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? nej,blir bara frustrerad över hur jag ser ut.
47. har du ätit sniglar? usch neeeej
48. äger du en locktång? i do

49. gillar du att tugga tuggummi? älskart<3


50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? jag försöker stenhårt iaf

51. gillar du kläder? jag älskar kläder
 52. Hatar du falska vänner? ja,det gör väl fan alla?
53. Gillar du räkna matte? När jag förstår och kan svaren,men jag använder gärna inte hjärnan
54. älskar du någon nu? Ja sa ju det
55. Har du gråtit inför en vän? Japp

56. kan du sjunga? nej,men jag önskar jag kunde det
57. Har du sett nån död? på typ tvn
58. säger du vad du vill? ibland
61. kan du tala spanska? Si tengo

62. är du kortare än 1.60? ja
63. älskar du sommaren? ja gud ja
64. älskar du vintern? det är så kallt då ju,men visst är det mysigt med en barbacka tur i snön
65. har du mer än 1 par skor? haha ja?

66. brukar du sjunga när du är i duschen? förut,men inte så ofta nu
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? haha jajjamen


68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? jaa

69. gillar du att städa? ibland,på mina egna villkor
70. gillar du att sova länge? gillar mer att vara uppe
71. har du vart med om en olycka? jaa
72. är du förvirrad? haha,du skulle bara veta

73. har du mer än 6 par byxor? yesbox

74. har du förlorat en vän? det har jag nog,hahahaha men vet inte vem,eller jo justja,den(........)vem kan det vara?
75. gillar du att shoppa? LOVE IT
76. har du varit i paris? neeeeeej


77. gillar du ormar? usch nej
'78. klarar du dig själv? nej,därför har jag barnvakt<333

79. har du lagat mat? jaaaaa

80. är du klantig? yes man
81. har du foppatoffler? rosa<3

82. har du mer än 20 låtar på din data? korv
85. har du mer än 7 par nagellack? tror det
86. har du busringt? yeeeees

87. har du skällt på din bror? ja,vi fightades igår med knytnävar å allt.
89. har du velat göra saker men vågar inte? haha yepp

90. sover du med nått gosedjur? haha ops x)
91. har du åkt nånstans utan att du får? det har jaaaa
92. vill du vara bort ibland? kanske ska öva lite på svenskan?
93. har du tältat? jäää


94. har du bränt dig? ja,har till och med brännmärke kvar


95. har du lekt med levande ljus? men JA
96. har du lekt anden i glaset? neeeeej,vill ej
98. bor du i skåne? jag bor i djupa skogen

99. gillar du hipp hopp/rapp musik? korv
100. är du på sista frågan nu? jävla blindhuve

101. är du singel? korv
102. har du flygt flygplan ngn gång? i have
103. Vad heter du i förnamn? Plopp
104. Vad heter du i efternamn? Orvar
105. Vad heter du i andranamn? Kycke
106. Vad är ditt stjärntecken? håller inte koll på det eller
108. Skriv din msn ? [email protected]
109. Vad heter din mamma? mamma


110. Vad heter din pappa? pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0