Jag är rädd

Jag skiter fullständigt om ni vill läsa detta eller inte,men jag är rädd,faktiskt riktigt rädd.
På min blogg delar jag med mig om saker,som jag även med denna ''sak '' kommer att göra.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har börjat tappat massvis med hårstrån från mitt hår,överdrivet mycket.
Jag har börjat må illa,känna mig svag,känna mig som på en annan planet.
Såklart funderar jag på vad det kan vara och flera tusen saker slår mig,men en sak sticker ut mer än dom andra.
Okej,ända sedan jag var väldigt,väldigt liten har jag drömt om och lixom innerst ''inne'' känt på mig att jag kommer drabbas av canser,jag har försökt att slå bort tanken.Men åter igen kommer den tillbaka.
Jag är rädd,men varför skulle jag ha det för?
Men varför skulle jag inte ha det för?
Det är ju flera hundra,tusen,miljoner som har det,varför är jag ett undantag för?
För jag tror inte att jag är det.
Detta är bara en tanke,en känsla.
Men jag blir skakis från topp till tå,tänk om.
Det är sommarlov,jag ska inte oroa mig för något.
Jag har inte canser.
Men det är min största rädsla,att få det.
Eller någon i min familj.
Jag blir bara orolig,tanken får mig bara att vilja spy^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0