Inte min dag

Jag tyckte MH ridbyxorna satt perfekt i butiken när jag provade dom,nu när dom är mina och jag provade dom hemma såg det förjävligt ut.Jag får lägga på mig ett par kilon så kanske jag passar dom,orkar inte lämna tillbaka dom.Är alldeles för lat för att gå ca 1-2 km.

Måste bara berätta detta också,
Jag skulle baka rabarberpaj förut,så jag tog med mig bamse ut för att hämta rabarberna.
Vad gör inte hundjäveln dårå?
Jo,såklart rymmer han.
När jag skulle fånga han stack han iväg och ville att jag skulle jaga honom så fick springa i världens jävla värme ner till österro skola och inte nog med det,jag hade mjukisar och kofta,blött hår och såg ut som ett troll.
Tror ni att jag vart arg?Jag fick bokstavligt talat damp.

Men sen så skulle jag ju även klippa mig idag,men då fanns ingen tid förnsen nästa Torsdag.
Och imorse när jag hoppat in i duschen så finns det ju inge schampo så nu måste jag hoppa in där igen och tvätta håret.

Orkar inte bad days buhuhuhuhu!

Hoppas Minnah räddar min dag,och inte förvärrar den.
Ne men hon brukar vara bra på att förgylla mina dagar,goproppen



Har hon party kan jag dock säga att jag blir less och irriterad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0