Inga Rosa träningar ännu!

En sak som jag tänkt på är att:
Egentligen så skulle jag träna för Rosa (eller Lina Brandt som kommer ner hit från dalpraktiken och håller i NH-träningar),varje vecka de första månaderna,men har jag gjort det?
Svar nej.
Jag har klarat av henne helt själv,pågrund av det jag har i bagaget.
Tänkte börja träna för Rosa för bara ett tag sedan då hon började hitta utvägar jag inte trodde jag själv kunde handskas med.
Men efter många om och men så klarade jag av att hantera de situationerna.
Men som sagt,känner jag att jag inte har tillräckligt med kundskap så kommer jag garanterat att träna för Rosa.
Det är så otroligt kul och det ger så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0