Han blev finare hos mig ändå!

Detta var sommaren 2010,han kom till mig på vintern 2010


Sommaren 2011,då jag hade haft han i ca 6-7 månader såg han ut såhär.



Efter massvis med blod,svett och tårar så vart denna ponny fantastisk ändå.
Trots allt,så klarade vi vartenda mål tillsammans.
Orden:Vi klarar allt tillsammans,stämmer in otroligt bra på oss!

Alla tyckte jag var sjuk som tog hem ett litet nervvrak som inte kunde någonting,vad skulle jag med han till?

Från första början visste jag att det var han jag ville ha,inte någon annan.
Jag var fast besluten med att ha denna ponny.

Jag vistte att den han då var inte var hans riktiga jag,och jag hade hela tiden i baktanke att i slutändan så kommer jag ha en vän förlivet?Och så vart det.

Noppe har förändrat mitt liv,innan jag fick han kunde jag ingenting.
Han har lärt mig allt,min lilla krabat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0