Grym Film



Av alla filmer jag sett,är nog denna den bästa.
Jag fullkommligt älskar den.Även om den inte är textad så förstår man den till 110 %.
Den gick raka vägen in i mitt hjärta.Jag tänker prata med mina lärare om vi kan se den i skolan,då kanske ''mobbarna'' där får se konsekvenserna som blir av de dom gör.
Jag bokstavligt talat grinade hela filmen igenom och slutet var helt fantastiskt.
Den berör verkligen,då jag varit i en sådan liknande sits.
Kollar ni inte på denna film,gör ni ett misstag.
Den bör ses!
Åh,fan vilken bra fiiiiiiiiilm.
Så jävla grym

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken grym film !
Håller med dig helt, den där måste visas i skolan!

2012-06-16 @ 23:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0