Full rulle-toadrulle

Hahaha wtf?
Men ska berätta om min fullproppade dag.
Hade sovmorgon imorse,därefter stack jag till skolan där vi hade skoljoggen,den sträckan var 9,2 km.Sedan gick jag ju till skolan och hem som är sammanlagt 2,4 km också,hurtig kallas det.Nu är jag hemkommen och ska vänta tills mamma kommer hem,sedan i stallet väntar 3 hästar på mig.Ska ta hand om Minnah,fixa hennes sår osv.Rida och ta hand om Borken,feeeeeett kuuuuuuuuuuuul.Det var verkligen år sedan.Sen ringde Maggan och frågade om jag ville rida långritt på Alva,och det vill jag ju så jag sa ja.Whaaaa hur ska jag hinna med allt?
Kommer hem till midnatt,ses kanske då mina vänner ;)
Statistiken igår var grym,även kommentarerna och vet ni vad? Det gillas!

Justja,gick hela sträckan med Maja i sällskap.Sedan gick Emma,Madde och jag på färd när alla lärare och elever var ute på brännboll.Vi gick till musikrummet och gjorde låtar och skrek som fan i mickarna,det var as kul.Vi har typ allt på film,madde och emma får ta och lägga upp videosarna på deras bdb eller bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0