Detta införskaffas imorgon ^^

 
Sedan ska jag köpa ett par turkosa shorts på cubus också till mig själv.
Idag på stan inhandlade jag lite panikartat  ett par svarta shorts,shoppaholicen number 1.
Tänkte köpa en bikini så jag och emma blir twins,men då vart det ett par shorts istället.
Så det kan bli :)
Nu sitter jag och Emma hemma hos mig och väntar på att Frida Andre ska komma,kulkul.
Imorgon ska jag och stjärnan min antagligen hoppa om vädret tillåter det osv,men vi kommer nog dressyra mest ;)
Jag är så otroligt glad över att jag har min ponny,som får mig att stanna på jorden,och framförallt fortsätta kämpa och inte ge upp.Jag älskar min bästa ponny,vad vore jag utan min Minnis?Ingenting!
Mår helt underbart just nu,älskar livet!
Min ponny,mina vänner,min fina familj,alllt,love it!
Ha det bäst alla grymma läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0