Detta händer aldrig!

Vet ni vad som hände idag?
Jo,jag kom hem utan en enda sak till Minnah.
Hööks som hade rea och allt,dock fanns det ingenting jag ville lägga pengarna på då det jag skulle köpa inte fanns osv.
Jag köpte ett par jeans till mig från bikbok för 499 kr och en t-shirt från ginatricot för 99 kr.
Det är helt galet sjukt,det händer aldrig att jag kommer hem utan en hästsak.
Det kan på sin höjd vara ridkläder till mig själv.
Men jag köpte bara saker till mig själv.Men vet ni vad?
Det tycker jag att jag var värd,lite saker till mig själv.
För jag lägger varenda krona på min pärla,men jag har tusen exemplar av allt så Minnah går det ingen nöd på.
Hon har saker så det räcker och blir över hon^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0