Detta är på G!

Nu ska jag inte vara hemlighetsfull längre,jag ska berätta vad som är på gång nu.
Jag ska nämligen prata med mina grannar på grund av att de har jäkligt mycket mark och ett stall med fyra boxar.
Min dröm sedan jag var liten har varit att få ha häst i det stallet,att ha min häst betandes utanför mitt fönster.
Vem vill inte det lixom?
Om det säger att det skulle gå bra som jag verkligen dock inte tror så skulle jag möjligtvis kunna köpa tillbaka Noppe så kan jag ha både Minnah och han här hemma hos mig.
Mina två stjärnor.
Sedan de andra boxarna hyrs självklart ut isåfall.
Nu sitter jag här i mitt vardagsrum,mina grannar är ute på altanen och jag vågar helt enkelt inte gå ut och fråga.
Men tänk om det skulle gå lixom,det skulle vara overkligt bra.
Jag skulle spara enormt med tid också,kan ju vara bra på vardagarna när det är skola att slippa att sitta och åka bil,då har jag hästarna utanför dörren lixom bara.
Åhh,varför ska jag vara så feg för?
Den som gör det åt mig är guldvärd.


Kommentarer
Postat av: Melina

I knoooow that feeling! Så rädd för att få ett nej hehe.

Men ta dig i kragen och pallra dig dit nuuuu! :D

2012-06-09 @ 18:36:10
URL: http://goldenhorses.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härlig blogg och design!:)♥

2012-06-09 @ 19:09:38
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0