Det blev en längre ridtur idag

Planerade först att bara skritta till bäcken och plaska lite men sedan rida hem igen.
Men vi red till bäcken,plaskade sedan tog vi och red Hov vägen och därefter ner via ridskolan och hem.
Travade ett par steg uppe i Hov men sedan skrittade jag bara.
Minnah var mysig men hon irriterade mig när hon skulle söka upp saker att tjura ihop för.
Men det var en trevlig tur.Just när vi var ute och red också så vart det svalare,bra för hästarnas skull.
Myste sedan en massa i hagen,så mys,medans de åt lunchen.
Var ute i ca 1 h 30 min.
Jag fick följa med Minnah och Alva lite längre bort i hagen för de vågade inte gå dit själv,men när jag var med gick det helt OK att äta där,tokisarna!
Stack därefter upp till Ridskolan och fotade Madde och hennes ponny när de hoppade.
Nu sitter jag hemma hos Emma som just nu är ute och klipper gräset.
Som sagt-Vi får se vad kvällen har att erbjuda ^^



Åh,saknar färstaaaaaa,my home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0