Bilder med mera kommer!

Som sagt så ska jag ner till paddocken idag,och både bilder och möjligtvis någon film kommer dyka upp.
Jag har planerat att fortsätta jobba vidare med longeringen och påbörja att sätta ett kommando på ''ligg''.
Häftigt om hon skulle lära sig det,hur som helst så är det mitt mål denna sommar.
''Hoven'' är något jag måste ta tag i nu också,så utökar jag det sedan när det sitter till spansk skritt^^
På söndag tror jag att det blir en sväng ner till sandtaget för att bygga lite muskler,så då blir det klättra klättra klättra,hur tråkigt det än är så måste det ju göras!
Ska även börja att dressyrträna i paddock,eller hoppa minst 1 gång i veckan,så nu kommer det åka in träningar på våra scheman också,får se hur det kommer gå.
Det kanske blir en gång i månaden också,eller knappt det.
Men Minnah tycker att det är så kul så då måste hon ju få sig ett par ridpass där också och inte bara markarbets träning där nere,även fast det är roligast!
Nog med det,Vi ska iallafall träna markarbete idag vilket ni nog har förstått ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0