Back on Track

På Fredag förmiddag åkte jag och Felicia upp till grötingen,till hennes stuga.Där stannade vi tills idag.
Det har bara varit dåligt väder,vi som hade tänkt att komma hem som två negrar.
I vattnet var det runt 10 grader typ,så det blev inget badande.Men vi bastade,körde kross,såg på massvis med film,satt på bryggan,åt massa godis,pratade osv.Det var skönt att komma bort från vardagen ett tag,slippa tänka på allt.
Mamma har tagit hand om Minnah åt mig igår och idag.Det hade gått jättebra.
Imorgon så ska jag till stallet och ta hand om min pärla,sedan står paddocken på schemat.
Så då blir det markarbete.Ska fundera på vad vi ska göra nu och lägga upp en plan,jag saknar världens bästa ponny!
 
 
Mattes bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0