Åsiktsinlägg

En sak som jag har hakat upp mig på är alla dessa skvallerbloggar och skvallerdv´s.
Vart kommer dom ifrån lixom?Vad är deras syfte?
Alla börjar oftast bra men sedan när deras besökarantal ökat börjar dom dissa massor av saker,som sårar folk lixom.
Då kan dom nämna deras namn tycker jag och inte vara anonyma och skriva saker som trycker ner folk.
Är de något dom ska göra så är det att ''höja'' folk för de tillexempel tog sig runt en bana i hoppning på  LA nivå felfritt.
Eller dissa saker som om tillexempel Åsas häst är halt och liknande saker.
Seriöst,jag förstår inte deras mening.
Alla skriver även i stort sett samma saker.
De kommer inte heller med något nytt,de skriver om saker man redan vet lixom.
Jag tycker att de ska dissa saker som tillexempel ett pessoabett på grund av dess funktion och liknande saker.
Så folk som rider på får sig en tankeställare lite om hur de fungerar m.m.
Inte vet jag men de ska iallafall inte sänka folk,enligt min mening.
För på internet ser faktiskt flera ibland tusen läsare det,kul lixom för den som de hänger ut.
Inte speciellt^^
Det är min åsikt.Ska de ha en skvallerblogg så ska dom inte trycka ner folk.
Tycker dom si eller så,kan dom hålla det för sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0