~10 saker ni inte visste~

Blir jag irriterad,stressad eller framför allt rädd blir jag ''agressiv'',eller det går ut i ilska om man säger så.
Jag är överdrivet lättirriterad
Jag har en enorm fiskfobi och klarar knappt av att bada i sjöar & hav,får näst intill panik.
Jag skulle lätt kunna/vilja jobba som bloggerska.
Den hårfärg jag nu har är min naturliga hårfärg,har aldrig färgat eller tonat mitt hår osv.
Jag har bara haft en blogg,det är den som jag har nu.
När jag var liten ville jag bli dressyrryttare,haha.
Jag har aldrig ramlat av Minnah.
Mina nästa par converse ska vara lila,khakigröna eller gråa.
Jag älskar att spela supermario,haha det är grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0