Uteritt

Ska till stallet på kvällskvisten med mamma och rida.
Vet inte vart och hur än så länge.
Är så himla sugen på att gå ner till paddocken någon dag med Minnah och träna från marken.
Det skulle behövas.Jag måste ta det här till nästa level,jag kan inte stå kvar på ruta ett i evigheter.
Nu ska jag ta tag i den här respektlösheten som finns kvar som kikar fram då och då.
Jag ska kämpa för att få min ponny på jorden och inte stressa upp sig för ingenting,som hon ibland kan göra.
Jag måste lära mig lita på henne och inte låsa in mig och bygga upp en mur,det får jag inte.
Hon får bestämma över hästarna i hagen,men mig bestämmer hon inte över.That´s it!
 
 
Remember that day
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0