Ska upp med tuppen imorgon

Ställer klockan på 06.00 och kliver då upp och fikar och byter om.Sedan så ska jag trampa mig iväg till stallet för att släppa ut hästarna,Minnah och Elyon.Ska fixa allt på morgonen imorgon.Så nu får ni min morgon dag i punkter.
 
*Gå upp,fika och byta om,därefter cykla till stallet
 
*Släppa ut hästarna och ge dom kraften inne,sedan får dom höet ute.
 
*Fixa alla stallsysslor
 
Sedan så får jag se hur jag gör,men antagligen kör jag upp och fixar till alla 5 hästar där och sedan ner igen och tar hand om bebisarna i ''mitt'' stall.Dom ska få sig en riktig mystur,är jätte motiverad och känner mig super positiv,så det kommer nog gå bra imorgon,i paddocken! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0