Såhär är det

Jag kan inte vara med dom som måste göra saker hela tiden,och du är en sådan person.
Sådanna personer är jag med när orken finns där,och det är inte ofta då jag har ont nästan 24/7,så jag är med dom som är som medicin för mig,som min häst och de närmsta vännerna som Natali,Emma,Madde,Frida osv.
Jag kan inte rå för att jag har problem och är en aning handikappad,skulle jag vilja kalla det.
Jag vill inte riskera att göra något och få sitta hemma en vecka med ryggvärk för jag till exempel badade när det var kallt och jag frös.De är anledningar att jag får ont,kyla,överansträngning,stress m.m och det upplever jag ofta när jag vistas med såna persoer och det är inte bra för mig.Jag har lärt mig att man ska göra det man mår bra av,och det gör jag.
Jag bryr mig inte om ni accepterar det eller inte,jag kan inte alltid åka och fiska,cykla 5 mil för att bada och that´s it.
Jag gör så gott jag kan,jag gör det jag mår bra av för att slippa ha ont,jag försöker bli frisk.
Jag kan inte bli det med dig,du är för mycket för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0