Så blir Minnah

Haha,åh jag blir full i skratt när jag tänker på hur Minnah betedde sig när jag och Natali var ute och red för någon dag sedan.Jag förstår inte hur hon orkar hålla på och stå och tjura för ingenting,vägra gå och stå och sparka backut och det värsta är att hon tycker att det är skitkul.Skrattar man osv kan hon hålla på ett helt dygn men säger säger man:Nej,Minnah nu ger du dig bestämt så traskar hon ju på framåt men ändå,jag förstår mig inte på henne ibland.
Så blir hon om hon vilat 2 dagar eller skrittats ett par dagar,knäppisen!
 
Och idag,när hagen var en lerbomb och Minnah stod längst ner i hagen så ropade jag på henne.
Vad gör hon inte dårå?
Jo hon kommer i full galopp och det första hon gör när hon kommer till mig är att ge mig en puss på munnen :')
Hon har aldrig kommit i en såndär fart förut när jag ropat på henne.
Världens sötaste ponny,hon är så go så det finns inte :')
 
 
Även Elyon kom i en jäkla fart :D

Kommentarer
Postat av: maddej

aw så gullit :3

2012-07-17 @ 01:50:42
URL: http://www.maddesponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0