Minnah och Bookie

Har varit på birsta hela dagen,köpte endast en bikini och en underdel till.
Sedan åkte jag till stallet.
 
Fixade alla stallsysslor och sedan red jag iväg på M.Det blev en skritt tur med tanke på att hon fick springa av sig igår.Red trekanten och runt Rosas hagar.Hon var duktig.Och vet ni vad?
Vi mötte en stooooor traktor som passerade förbi oss med en stooooor höbal och vi stod lungt och stilla och väntade tills den åkte förbi.Det känns så himla bra att hon inte stack utan kunde vara helt lugn.
Men hon skötte sig bra.Tog in och borstade henne efteråt.
Sedan fick hon gå ut i hagen och smaska på gräs.
 
När jag var klar gick jag upp till stallet där B står och fixade alla stallsysslor.Red sedan iväg på en 2 timmars tur.Red förbi rundbanan,genom lillhällom och travet,upp på träningsbanan och ner vid mig och vidare till lillhällom och sedan hem.Red i alla gångarter.Det gick sådär,han försökte sticka,kastade sig och testade typ hela tiden men annars var han fin.Duschade av honom när vi kom hem och tog hand om honom.Sedan så hämtade mamma mig och då åkte vi hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0