Min dag i punkter,från och med nu.

*Äta lunch
 
*Åka till stallet
 
*Köra fyrhjuling
 
*Fixa alla stallsysslor
 
*Rida ut på en mysig och rolig tur på Minnah
 
*Borsta av och släppa ut henne i hagen igen
 
*Åka upp på fyrisen till Bookie
 
*Fixa alla stallsysslor där
 
*Rida ut,vet inte hur och vart än men det återstår att se.
 
*Borsta av och släppa ut han i hagen eller boxen
 
*Åka ner till Minnah igen och lämna fyrhjulingen
 
*Åka hem
 
*Äta middag
 
*Blogga
 
*Ta det lungt och kolla på film osv
 
Det blir full fart idag,hur ska det gå med 4 hästar?
När jag har såhär fullt upp med 2 hästar?
Får gå upp med tuppen,vid ca 07.00 och åka till stallet och när det är klart lär jag iaf ha varit i stallet i 12 h.OMG!
 
Men gud vad roligt det kommer bli ändå.
 
Alltså i vanliga fall har jag 1 häst och är i stallet 24/7 men nu kommer jag vara där 244444444/7777777.
Hur ska jag hinna med mig ?
Just ja,det är somarlov.WOOOOP WOOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0