Kommer inte kunna sova inatt

Och precis som vanligt så sitter jag här,med dåligt samvete och är arg på mig själv.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Det är såhär att jag har överdrivet kort stubin när det gäller då hästar testar.Det är det värsta jag vet.Både Minnah och Noppe har testat till och från nu i över 1 år och tro mig,man blir less när dom bara tjurar för ingenting efter ett tag.I början med båda var det hemskt men sedan så händer det mer och mer sällan med tiden.Men som idag,när Bookie bara testade av ren jäkla tjurighet så blir jag bokstavligt talat förbannad.Då är jag inget att leka med.Det går snabbt över bristningsgränsen.
Antingen börjar jag gråta haha,eller så blir jag arg och höjer rösten så dom i kina hör mig.När han dessutom tyckte det var roligt,han njöt när jag satt där uppe som en liten myra och kämpade mig svettig.Då mådde han nog bra den lilla skiten.Men sedan så brast det för mig,jag blev tokig och då jäklar blev leken allvar för honom.Då vaknade han till och kom ur det där nötskalet som han gillar att vara bosatt i.Alltså så här är det varje gång då jag blir arg.Jag får dåligt samvete för att jag gjorde en ponnyskänkling eller höjde rösten.Jag känner mig hemsk.
Men vad ska jag göra?
Jag fokuserade på en punkt på andra sidan.Var lugn och bestämd,provade många olika inställningar.Väntade ut honom.Var riktigt bestämd.Men hell no,ingenting funkade.
Jag är arg på mig själv för att jag blev arg på honom.Jag är värlens hemskaste person.Ska sluta med hästar.Kan ingenting.Blir bara arg och kan ingenting alls.Hejdå ska sätta ut dom på blocket nu,dom är gratis.
Dom förtjänar någon bättre.
 
Får åka dit imorgon och gå en prommis med dom båda och pussa lite på bebisarna och säga hejdå.
 
Slutar med hästar från och med nu tralallalala,så känns det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0