It´s getting late

Nu när det börjar bli lite sent så vågar jag inte försöka mig på något längre inlägg för då går det bara sakta men säkert utför.Så jag skjuter upp mina planer tills imorgon.Har varit uppe sedan 06.00 så jag är lagomt trött också efter att ha tagit hand om 7 hästar och 5 st i ca 4 dagar nu.Imorgon måste jag få vakna av mig själv,hästarna får ha party,don´t care.
Dom ska vila imorgon,Bookie också tror jag.
Har tagit hand om mig själv idag,wow.Har haft ansiktsmask och massa krämer och fixat mina ögonbryn.
Blir så när vännerna mina är borta,ska kolla om jag kan vara med Madde någon dag innan jag avlider i min ensamhet.
Jag blir galen av att vara själv för länge,deppar typ ihop.
Saknar mina bebisar<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Saknar dig sis !<3

Svar: miss u 2
ponnyninorr.blogg.se

2012-07-19 @ 01:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0