Halt ponny

Imorgon kommer hovslagaren och slår på Minnah sulor eftersom hon blir öm och haltar annars,suck.
Red en liten sväng,Elyon var riktigt trevlig den biten.Busade på ängen medans Emma skrittade på Minnah längs vägen,det tyckte han var skitkul och bockade.Red 2 på Bookie också sedan till granlo och hem.Var med om en strange upplevelse när vi kom tillbaka till stallet som tog andan ur mig,jag vart så jäkla rädd och är fortfarande skakis och förbannad.Okej,jag ska inte gå in djupare i detta,då kommer det kastas skit på mig.Som med allt annat jag gör.Har varit hos Madde och Matilda med Emma och pratat och dom fick det att kännas bättre,tur att dom finns.Cyklade hem så vi var hemma till 01.00 någon gång.Har sjukt ont i huvudet och är alldeles yr och mår illa så jag avrundar här och återkommer imorgon frisk och kry.Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0