Fina vännen

Imorgon kommer ''Hästarna i stallet'' del 2 upp,håll utkik!
Har fullt upp imorgon men ska försöka ta mig tid till att blogga,det är jag skyldig er.
Världens bästa Natali har också kommit hem,grymt!
Emma och jag ska bo hemma sjölva en vecka nu från och med söndag,värsta bra!
Stod och myste med Minnah idag hur länge som helst och det är precis som vi kommunicerar med varandra utan ord.Det är helt sjukt men jag tänkte att hon skulle flytta bakdelen 2 steg åt höger och vad gör hon inte då?
Jo,flyttar bakdelen 2 steg åt höger sedan ställer hon sig och sover med sitt huvud mot mitt,så mys.
Också började jag gråta för jag tänkte på hur mycket hon betyder för mig,det är helt sjukt vad jag tycker om min ponny.
Jag kände att jag fick riktigt ont i ryggen när jag packade hö men sedan så vände jag mig om och tittade på Minnah och tänkte som jag brukar göra när jag är hemma och har ont i ryggen-Jag önskar att jag var hos Minnah nu för hon är min medicin och då släppte värken kort efter.Helt magiskt.
Tur jag har min medicin,annars vet jag inte vad jag skulle göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0