Fanfanfanfanfan

Som jag antog,så hyr de inte ut sitt stall på grund av att tidigare hyresvärder inte betalat.
Alltså mina grannar.Men som sagt,dom är gamla och ska nog inte bo kvar där så länge till.
Hoppas att några nya snälla människor flyttar in dit så man kan få hyra stallet av dom.
Åh,snacka om att jag är arg,hade dom sagt ja så skulle jag få ha både Minnah och Noppe.
Men där ströks det.Fanfanfan.
Nu jävlar ska jag vara arg på dom jävlarna.
Jävla helvetes bclvsjabjlvablf jävlaaaar.
Tur jag trivs där jag står nu,men ändååååå ^^
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Vrånga gamlingar -.-

2012-07-01 @ 12:15:15
Postat av: Carina Nyberg

Det var väldigt vad du tog i då...
Det var onödigt många fula ord. Det måste finnas annat att skriva...vett och etikett!

2012-07-10 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0