Det här är jag bra på

I vanliga fall har jag inget tålamod.
Men just när det kommer till hästar,på den froten har jag ett riktigt tålamod.Eller jag jobbade upp det när jag fick Noppe efter hand.Det är så svårt det där för man tycker alltid att man är så dålig,iallafall jag.
 
Men jag är lugn och bestämd,jag vet vad jag vill och läser av hästarna väldigt snabbt så att jag vet hur jag ska göra i olika situationer/lägen.Jag är väldigt envis,vilket jag ser positivt och åker inte hem från stallet och ha gett mig.
Om det är något Minnah inte vill gå förbi kan jag stå där till midnatt eller nästa dag,men förbi ska hon.
Det är nog det,jag ger mig aldrig.Har jag bestämt mig för att gå förbi någonstans men Minnah tycker inte alls att vi ska det så ska jag alltid få det jag vill genomfört och det för oss bara väldigt nära varandra och bygger upp ett slags förtroende.
 
Jag har kämparglöd så det räcker och bli över,vad som än händer,jag ger inte upp,det finns inte på kartan.
No way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0