Der behöver jag träna mer på

Inom ridningen så är det blicken och händerna jag måste jobba med.Men eftersom ridningen verkligen inte är något jag satsar på så bryr jag mig ärligt talat inte om jag är svag på många punkter.Jag ville bli dressyrryttare när jag var liten,det var min dröm.Men saker och ting förändras.Nu vill jag något helt annat.Men självklart vill jag utvecklas och bli bättre som ryttare,så därför tänker jag förbättra mina händer och min blick,iallafall försöka.
 
Från marken är det att bli tydligare,mer bestämd,säkrare och framför allt bättre. Att träna från marken tycker jag är tusen gånger roligare än att rida.Jag vill bli något inom det och är redo att kämpa för det.
Jag får se vart min vilja,envishet och kämparglöd tar mig inom det.
 
 
Mitt mål var även att Minnah skulle kunna ligga på kommado innan sommaren var slut,hon har gjort det 3 gånger nu.Så man kan säga att hon kan det nu,sååå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0