Blir galen på dessa ston

Det finns nog ingen som kan få mig så irriterad som jag kan bli på ston vissa gånger.
Dom ska göra upp om allt.När jag provred Minnah andra gången och då gick hon över mig in i boxen men då gick jag ut och in flera gånger,men då tjurar hon för då vill hon inte gå in helt plötsligt.Alltså dom ska alltid visa att inte alltid allt är en dans på rosor och alltid vid helt fel tillfällen så man bara vill lägga sig ner och dö.
Blir man arg på dom så bygger dom upp en fasad och man kommer dom inte nära,dom släpper inte in en.
Dom stänger av och står och tjurar i dagar som blir till evigheter.Jag förstår det bara inte.
Nu ska jag åka till betet igen för Minnah haltar tydligen,återkommer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0